Mersin İdman Yurdu, Kayseri Erciyesspor'dan 2 oyuncuyla sözleşme imzaladı, gurbetçi bir oyuncuyla da prensipte anlaştı.
Başkan Ali Kahramanlı, Emrah Bozkurt ve Kenan Şahin ile anlaştıklarını ve 1’er yıllık sözleşmeyi imzaladıklarını bildirdi. Gurbetçi futbolcu Mahmut Temur ile prensipte anlaştıklarını anlatan Kahramanlı genç oyuncunun birkaç gün içinde Mersin’e gelip resmi sözleşmeye imza atacağını ifade etti.


0 yorum:
Yorum Gönder