Beşiktaş'ta Başkan Adaylarının Listeleri Belli Oldu Mu

reklam

Beşiktaş'ta Başkan Adaylarının Listeleri Belli Oldu

 
 
 

Beşiktaş Kulübü'nde 16 Haziran Pazar günü yapılacak olağan seçimli genel kurul öncesi başkan adayları Fikret Orman ve Serdal Adalı, kesinleşmiş yönetim kurulu aday listelerini Divan Kurulu'na teslim etti.

Akaretler'deki kulüp binasına ilk olarak kulüp başkanı Fikret Orman gelerek, yönetim kurulu aday listesini Divan Kurulu Başkanı Yalçın Karadeniz'e verdi. Orman, Pazar günü yapılacak seçim öncesi son listesini teslim ettiğini belirterek, "Kulübümüze hayırlı olsun. Maddi ve manevi olarakBeşiktaş'a katkıda bulunacak olmalarının yanı sıra uyumlu çalışacak arkadaşlar olmasına da dikkat ettik. Geçen yönetim kurulunu yaparken bu kadar zorlanmamıştım. Geçen sefer yönetime girmek isteyen yönetici sayısı azdı. Faydalı olacak arkadaşları aldık, hayırlı olsun" diye konuştu.

Orman'ın hemen ardından Serdal Adalı kulübe gelerek, Divan Kurulu Başkanı Karadeniz'e yönetim kurulu aday listesini teslim etti. Adalı, listesini verdikten sonra "Beşiktaşımız için hayırlı uğurlu olsun" dedi.

FİKRET ORMAN'IN LİSTESİ

Divan Kurulu Başkanı Karadeniz, listelerin teslim edilmesinin ardından iki başkan adayının yönetim kuruluna aldıkları isimleri açıkladı.

Buna göre Fikret Orman'ın kesinleşmiş yönetim kurulu listesinde şu isimler bulunuyor:

Ahmet Nur Çebi, Ahmet Kavalcı, Umut Güner, Deniz Atalay, Yalçın Kaya Yılmaz, Melih Sami Esen, Metin Albayrak, Ahmet Ürkmezgil, Faik Akdil, Erdal Torunoğulları.

Yedek üyeler: Erdal Karacan, Berkan Gocay, Emre Kocadağ, Hakan Özköse ve Ahmet Mete Vardar.

Bu arada Fikret Orman, geçen dönemde yönetim kurulu listesinde yer alan Ahmet Nur Çebi, Metin Albayrak, Ahmet Kavalcı, Deniz Atalay, Berkan Gocay, Yalçın Kaya Yılmaz, Erdal Karacan ve Umut Güner'e yeni yönetim kurulu listesinde de yer verdi.

SERDAL ADALI'NIN LİSTESİ

Adalı'nın kesinleşmiş yönetim kurulu aday listesi ise şöyle:

Murat Aksu, Mekki Başak, Nafi Güral, Mehmet Murat Akdoğan, Ali Vural Ak, Merdan Araz, Adem Yılmaz, Doğan Küçükemre, Uğur Fora, Melih Aydoğdu.

Yedek üyeler: Mehtap Mutluşan Ferah, Süleyman Eren, Cem Sert, Ahmet Kocaadam ve Arslan Selim Yeğen.
ADALI BEYAZ, ORMAN AÇIK MAVİ

Yönetim kurulu listelerinin yanı sıra başkan adaylarının seçimde kullanacakları oy pusulalarının renkleri de belli oldu.

Divan Kurulu Başkanı Karadeniz, bu konuda kura çekmeye ihtiyaç duymadıklarını Serdal Adalı'nın beyaz, Fikret Orman'ın ise açık mavi rengi tercih ettiğini söyledi.
Bu Makaleyi Sosyal Mecrada Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template | PTT 1. LİG
Copyright © 2011. Spor Kuşağı - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger